perjantai 27. huhtikuuta 2012

Pretty tilaus & muuta sälää

Jep jep, otsikosta voi päätellä että olen sortunut tekemään pieniä tilauksia suuntaan jos toiseenkin :D Eka tilaukseni oli pretty.fi:stä, jo kauan himoitsemani luomiväripaletti saapui... Tuotteet tuli kyl tosi nopsaan, ei montaa päivää menny, valitettavasti en kyllä tarkkaan enää muista kauanko kesti.. :D


Coastal scentsin 88 ultra shimmer palette siis kyseessä.


Yksi nappi oli irronnut, pitäisi muistaa se liimailla paikoilleen.. Muuten oli kyllä kaikki ehjiä :)


Mut siis aivan ihanan pirteitä, raikkaita ja herkkuja kesäsävyjä!!! Ihana paletti! ;) Kunhan vain löytyisi enempi aikaa ja inspiraatiota meikkailuun.. No ainakin on nyt sävyjä mistä valita :)


Prettystä tarttui myös muutakin ostoskoriin, mun lemppari meikkivoide ja ripsari olivatkin jo lopuillaan. Toi kynsilakka, no, mä vaan halusin sen.. Pirteen värinen ja, okei selityksiä selityksiä, niinkuin aina :D


Glitteriä mulla ei ookkaan, joten tällanenki tarttui mukaan :)


Lookfantasticista tilasin seche vite pikakuivattajan, kun nykyinen vetelee viimeisiään.. Tosta on tullut kyl must have tuote :) kuten myös silmämeikinpohjustajasta, vanha lumenen yksilö on jo, no, vanha :D Eli tarpeeseen tulevia, hyvin perusteltuja ostoksia siis.. ;)


Niin lukuunottamatta tätä. Yksinäinen fancy hajuvesi suorastaan huusi mua prisman hyllyllä puoleenhintaan! Joten, mitä voin sanoa.. En ainakaan ei :D ihana karkkituoksu kyseessä!

Perusteltuja kuin myös ei niin tärkeitä ostoksia.. No ei tässä vielä mitään, kynsilakkojen osto on taas hieman karannut käsistä.. Näette pian.. ;D

2 kommenttia:

  1. Voi että tuo luomiväripaletti on niin herkku... Oon monesti kuolannut niitä Prettyssä...
    Itsekin pitäisi tilata UDPP:tä lisää ettei varmasti pääse loppumaan, mä kuolisin ilman sitä!
    Plussia lisää odotellen ;D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin! Täynnä upeita värikkäitä sävyjä :) suosittelen kyllä jos tykkää käyttää, saa niillä toki hillitympääkin meikkiä tehtyä, kuin myös vahvempaa ja värikästä. Tossa paletis on periaattees kaikki tarvittava :D

      Joo, silmämeikinpohjustusvoide on todellakin must have tuote! Tosiaanki ilman ois kuolema lähellä ;D ja nii, älä huoli, koska mulla nyt ei plussia tulis.. heheh :D

      Poista